Fotspår i sanden

                                            Datum: 2010-05-03 Tid: 20:56:15 Kategori: Filosofi

4 kommentarer                                                                                                                    
  Therese von Schultz

Den här har jag sett förut, och varje gång jag läser den blir jag alldeles tårögd och rörd. Jag är inte religiös, men att tänka att det skulle finnas någon där, hela vägen, det tror jag alla skulle uppskatta...

2010-05-03 l 21:07:42
Blogg/hemsida: http://blondiell.blogg.se/
  dinosaurie <3

nos får du taskiga kommentarer? :-P eller varför ståre massa tips innan ja ska skriva kommentar... nu ska jag sova.. godnatt<3

2010-05-04 l 00:02:07
  Melinda

Johan: haha nej jag får faktiskt inga taskiga kommentarer! ;P Men det är lika bra att förvarna ifall ;) Godnatt <3 Eller godmorgon nu kanske ;)

2010-05-04 l 09:37:14
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  Melinda

Therese: jag blir också nästan tårögd av den. Så fin!! Jag är inte heller särskilt religiös (om man inte räknar dop och konfirmation som väldigt religiöst) men jag tror absolut att det finns någon vid ens sida hela tiden! :)

2010-05-04 l 09:53:11
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: