Affirmation!

                                            Datum: 2007-08-18 Tid: 10:12:58 Kategori: Blandat
 
image21

Savage Garden
Jag har äntligen hittat den låt som jag tycker är riktigt bra med den här gruppen. Visserligen fick jag lite hjälp av mamma, men det var ju bara bra. Låten heter Affirmation, och den tänkte jag lite smått lära mig på gitarr. Är inget vidare fan av den här gruppen annars, men de har endel bra låtar. Nu är det bara att hoppas på att man hittar rätt ackord till låten!


I believe that beauty maga-zines promote low self esteem
I believe I'm loved when I'm com-pletely by myself alone
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: