Efter regn kommer solsken

                                            Datum: 2010-06-18 Tid: 13:15:21 Kategori: Julia
Idag är en fantastisk dag! :D

Vad bra man själv mår när ens barn mår bra, underbart! Just nu sover Julia (igen!) i vagnen, på mage. Hennes lilla godingmage innehåller visst lite gaser som är lite smärtsamma att bli av med.. Då är det skönare för henne att ligga på mage. Förut när jag skulle byta blöja så kissade hon så att det bildade en lång stråle. Hela skötbädden + handduken blev alldeles genomblöta så det var bara att torka upp och byta färdigt på lillan i min säng istället! Något som jag märkt nu är att om något sånthär händer, typ en spya eller kiss eller så, då tar man inte så allvarligt på det längre. Man säger istället: "äh, sånt händer! Det var nog bara skönt för Julia att kissa/bajsa." Allt (det mesta) går ju att tvätta så värre än så är det inte! :}

Lilla handen ♥

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: