Besök hos moster

                                            Datum: 2010-06-20 Tid: 13:41:22 Kategori: Vardagslyx
Hejsan vänner :}

Nyss sken solen men nu är det mulet igen. I förmiddags var vi ute en sväng hos min moster och deras nyrenoverade hem. Första gången jag var där utan en bebismage faktiskt. Riktigt snyggt och mysigt är det, och vi fick glass att fika. För min del blev det mest amning som gällde, men jag börjar bli van nu haha. Att vi alltid ska planera så dåligt så att Julia är hungrig när vi far iväg någonstans.. I bilen påväg ut till deras hem så fick hon suga på mitt finger för att inte skrika sig alldeles genomsvettig. Efter en nybytt blöja och lite gungning i min famn så somnade hon så sött och sover ännu, i sin bilbarnstol.

Nu ska jag tydligen duka fram! Mamma håller på att laga biffar... smarrigt! :}

Ha det bra, puss & kram

 

1 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Åååhå vad söt hon är!

fina bilder under med, bladen med droppar på! :)

2010-06-21 l 11:36:29
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: