Underbar & älskad av alla

                                            Datum: 2010-06-22 Tid: 16:31:56 Kategori: Julia

Min och Johans lilla dotter är redan 1 månad gammal. Älskar henne mer och mer för varje dag och det är så fantastiskt att se henne utvecklas! Hon ler så mycket nu. :} Har dock inte kunnat fånga det på bild ännu... Min lilla farbror ♥

 

Jag ska göra en ny design såsmåningom. Ni får ha överseende med att jag inte hinner det just nu ;)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: