Bilder på mig!

                                            Datum: 2007-08-21 Tid: 16:22:13 Kategori: Blandat

Hehe, hade inget att göra, så jag tog lite "snygga" bilder på mig själv. Helt seriöst så ser jag inte ens LITE bra ut på någon av bilderna, men det gör inget. Man måste ju våga lite också hehe ;)




image46image47image48
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

det ser väl bra ut. men jag är ju kille å vi killar gillar allt som har två ben å är av det kvinnliga könet:P

2007-08-21 l 16:25:41
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: