Ella är hungrig!

                                            Datum: 2007-08-18 Tid: 18:03:54 Kategori: Blandat
När jag gick ut till Ella förut så satt hon och sov. Kort därefter så var hon i full fart, och ville gärna ha en massa mat. Hon verkade så otroligt hungrig, så jag var tvungen att titta efter om verkligen allt var slut. Det var det självklart inte, utan det var bara pelletsen som inte dög. Gräs och blad skulle hon visst ha! Hon fick några löv och fick springa omkring lite i trädgården.




image35
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: