Fina bilder!

                                            Datum: 2007-08-24 Tid: 21:45:08 Kategori: Blandat
image65Har hittat en sida på internet nu där det finns fullt emd bilder på kändisar, som folk har målat. De är verkligen jättefina! Här är t ex en bild på Elijah Wood, och lite längre ner i bloggen finns en bild på Elvis Presley. Jag önskar verkligen att jag också kunde måla! Det verkar vara så roligt att verkligen kunna skapa en fin bild.



















Hon älskar dig inte! Glöm henne! Hon har en annan. Jag har sett dem tillsammans, sett dem kyssas! Varför kan du inte glömma henne så som hon har glömt dig?
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: