Köpt Kalender

                                            Datum: 2007-08-20 Tid: 14:42:54 Kategori: Blandat
image41

Hej på er allihop! Kom nyss hem från stan efter att ha köpt mig en kalender. Jag och brorsan tog moppen ner, och det var fruktansvärt ljust och varmt ute. Brukar aldrig använda kalender, men efter vad jag har hört så lär man behöva en nu i gymnasiet. Jag hittade en ganska fin tycker jag :)  Den har sådant där lent tyg med mönster.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: