Min kväll =)

                                            Datum: 2007-08-24 Tid: 21:34:15 Kategori: Blandat

                                                   


Jag släppte ut Ella lite så hon fick springa lös i trädgården. Medan hon gjorde det åkte jag ner till stan och köpte en tidning, lite godis och en Coca Cola! Använde min nya jacka och den funkade jättebra. Höll på att svettas ihjäl även när jag åkte snabbt haha. Tidnigen jag köpte, STORY, innehöll mest noveller. Riktiga spöknoveller, precis så som jag vill ha det! Kanonbra =)

SItter och tittar på 2 ägg i högklackat just nu. Inte den bästa av alla filmer, men den är rolig ändå!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: