Varit i Ullared

                                            Datum: 2007-08-17 Tid: 21:33:42 Kategori: Blandat
image17

Idag har jag varit i Ullared tillsammans med min familj och även farmor. Det tog ungefär 3 timmar att åka dit, och det var en ganska rolig färd. Satt och skrattade mest hela tiden för att jag satt och funderade över små skämt bland annat. Det var inte överdrivet mycket med folk där, men tillräckligt mycket för att jag skulle få panik! Jag gick omkring där med min kundvagn och kunde knappt ta mig någon vart. Vart man än vände sig stötte man på någon ny. Fastän det var så rörigt så hittade jag lite smått och gott. Handlade för 1400 kr!
Lista på vad jag handlade:
  • Ett par jeans
  • En grå tröja med ränder (ni ser lite av den på bilden ovan, till vänster.)
  • Underkläder
  • En film (Flicka, den bruna mustangen)
  • En väska
  • En lampa
  • En liten tavla på Elvis Presley (var tvungen att köpa den, endast 10 kr)
  • 2 vita ramar
  • Kaninmat och vitaminer
  • En kattleksak
  • Rakhyvlar
  • Deodorant
  • 2 diadem
  • En ansiktsmask
  • Hårfärg
  • 2 tandborstar
  • Denivit (tandkräm)
  • En locktång
  • Schampoo och balsam
  • BUS (brun utan sol)

Det där var väl ungefär allt som jag köpte, i alla fall av vad jag kommer ihåg nu. Det var en lyckad dag, så det var tur att jag blev frisk! Hade inte velat missa den.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: