JÖSSES

                                            Datum: 2007-12-11 Tid: 20:33:04 Kategori: Blandat

Födelsedag - 4 februari =)
Hemstad - Hjo
Ögonfärg - Melerade (dvs grön-blå)
Hårfärg - Just nu väldigt mörkt! Men i vanliga fall mellan/mörk blond.
Längd - 163 cm.
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Vattumannen :)
Skostorlek - Olika, men oftast 39 ;P
Är dina föräldrar skilda -Nope, inte ens gifta :P
Skor idag - Haha, mina skinnskor som är spetsiga i fram. Fula, men sköna =)
Svagheter - Haha jag vill inte att folk ska vara arga på mig.
Rädslor - Att något av mina djur ska dö!
Mål för året - Gå ner i vikt! :p
Det första du tänker på när du vaknar - Redan morgon??

ANTAL
Antal syskon - Bara ett..
Antal piercings - 0 (kommer i framtiden;))
Antal tatueringar - 0 (kommer även det i framtiden)

FRAMTIDEN
Namn på barn - Hmm..INGEN aning, något fint, inte alltför vanligt!
Vad vill du bli när du blir gammal - Rik som fasen! Så man kan försörja sig. ;)
Drömjobbet - Jobba med djur eller något! Ha skojj =)

FAVORIT
Mat - Typ oxfilé haha :D
Sport - Ridning, klättring, slalom <3
Djur - ALLA <3
Glass - chokladglass!
Nummer - 2, 4, 19
Tuggummi - Extra (lakrits)
Helgdag - FREDAG och lördag, <3   
Årstid - Vår och sommar
Tandkrämssmak - någon fräsch ;D
Radiostation - Mix Megapol!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - För många gånger
Blivit dissad - Haha jaaa, men är man dålig så är man.
Rymt hemifrån - Japp, mitt i natten :S
Föreställt dej ditt ragg naken - Jäpp :P tror jag ^^
Skolkat - O ja!
Sovit utomhus - Räknas tält?
Gråtit i skolan - Japp, senast var idag när jag grät av skratt!
Spytt i skolan - Japp, blää :P
Velat bli modell - Haha japp, men jag tror jag skippar den tanken nu..:P
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Haha japp..^^
Sett en död människa - Nej..
Använt droger - Nej
Ätit sushi - Nej tack och lov!
Retats - Jaa, det finns en och annan som behöver bli retad ibland ^^

THIS OR THAT
Cider/öl - Cider.
Pepsi/cola - COLA!
Mc Donalds/Burger king - vad är burger king???:P HAHA Mc Donalds såKLART!
Choklad/vanilj - choklaaaaaaaaaaaad
Jordgubbar/blåbär - jordgubb
Kött/veg - kött :P
Tv/film - FILM! Det ska vara komedier eller kriminalromaner ;) Like blood^^
Gitarr/trummor - Like both! Men jag spelar ju gitarr liiiiite mer och bättre än trummor :P
Adidas/nike - Hmm..nike kanske :P
Kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt tror jag :P RIIIIIIIIIIIS :D <3
Kakor/paj - Kakor :P
Mtv/vh1 - Mtv
Blind/döv - ingen :O   Men om jag måste välja...döv!

KAN DU
Gå ner i splitt - nej xD
Skriva med båda händerna - På tangentbordet ja, för hand, nej :P
Blåsa en bubbla - ja :D
Ha dina ögon i kors - Jäpp o.O
Nudda näsan med tungan - Nej :P

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - min bror :P
Du pratade med - Mamma
Du msn:ade med - Marc eller Mattias xD
Du kramade - Sebastian
Du skällde på - ingen aning xD Sebastian kanske x)

SENAST DU
Skrattade - idag   
Grät - idag
Tuggade tuggummi - förut
Drog ett skämt - inte idag :P
Sjöng en sång - förut gjorde jag det tror jag:D när jag var ensam hemma.xD



VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - ett fult, rött hus.
Lyssnar du på musik just nu -    nej :O
Vad har du på dej - en T-shirt ;P (duschade nyss)
Vad är det på din musmatta - jag har ingen xD

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Ja, av en 11-åring..
Ljugit om din ålder - Jao ;D
Bråkat utan anledning - Nej :P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: