Guld är fint

                                            Datum: 2007-10-10 Tid: 19:52:45 Kategori: Blandat
image204
Förut vid matbordet så började jag nästan gråta hehe...Det var nästan pinsamt, men det kom nästan tårar då, jag undrar vad mina föräldrar sagt då ;P
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Vaa?! varför började du gråta nästan? Är du ledsen eller nått? :S säg till om det finns något jag kan hjälpa dig med!!

2007-10-10 l 23:48:10
  Denise

hehe okej vrf ? :D

2007-10-16 l 15:32:29
Blogg/hemsida: http://denisee.webblogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: