Pratat med syon

                                            Datum: 2007-10-25 Tid: 14:57:27 Kategori: Blandat
Hej på er!

Klockan 13:00 idag pratade jag med syon i skolan. Jag berättade hur det låg till och vi kom fram till att jag ska åka till IT i morrn och titta på den skolan där.  Det fanns tydligen plats kvar där, så jag HOPPAS att det är bra där så att jag kan byta!
Hade på mig mitt löshår idag, såg säkert förskräckligt ut. Haha dels är det fel färg, sen satt det så att allt hår stack ut i bak ^^ Riktigt häftigt! :P

Funderar på om jag ska städa lite i Ellas bur, byta spån bland annat. Det ska jag nog göra! Hon ska int behöva leva i en svinstia ^.^

Ha en fortsatt bra dag everybody! Kram ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: