Slutar 14:50

                                            Datum: 2007-10-18 Tid: 14:29:57 Kategori: Blandat
Hej på er people!

Sitter och tråkar på...kan ni gissa?...jo DATAKUNSKAPEN! Haha känns som jag har det varje dag verkligen, har jag det tro? Aja, håller på med Excel eller hur det stavas....jag kan ingenting xD Haha :)

Idag när jag kommer hem blir det att ta fram kameran. Jag har en liten läxa att göra, ska göra en bildberättelse nämligen. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska använda Ella eller Missan. Missan tror jag, hon gör lite mer hehe, Tänkte ta när hon äter, leker m.m. Haha om det blir någon lyckad bild kan ni ju få se den. Hoppas det! Jag måste käka något också, min lunch idag bestod av en halv macka (osten var förfärlig!!) ett halvt äpple och en napp med skumm ^^ Det godaste var nappen :)
Alltså palla ha 20 min lunchrast VARJE torsdag? Jag HATAR torsdagar tror jag faktiskt..så jääkla tröökiga!

Aja, nu ska jag väl tråka vidare :) Rätt tråkig text det här. Ha det fina fisken allihopa!
4 kommentarer                                                                                                                    
  SEB

om jag förstår det rätt så har du hellre 20 min lunchrast varannan torsdag?

2007-10-18 l 18:01:15
  Marie

erkänn att det var skojjigare på natur! ;)
Fast inte lite slappt såklart! =)

2007-10-18 l 23:28:20
  Marie

jag menar: "lika slappt" :P xD

2007-10-18 l 23:29:11
  Melinda

Marie: hahah jo det här är roligare faktiskt :P tur var väl det x) Men nu går inte Emelie där längre :(

2007-10-19 l 10:03:26
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: