Söndagkväll

                                            Datum: 2007-10-21 Tid: 18:48:22 Kategori: Blandat
Godkväll allihop!

Hej hej. Igår var jag och Emelie i Göteborg. Mycket trevligt. Vi cyklade tidigt från Emelies hus till stationen i Tibro igår morses. Det var aaaaaaskallt! Jag trodde min röv skulle falla samman haha. Nåväl, därifrån tog vi bussen till Skövde, och därifrån tåget till Göteborg. På tåget så träffade vi Emelies kompis Anton och hans 2 tjejkompisar. De va riktigt snälla hehe. Inte för att jag pratade så mycket med dem men...:P Resan ner gick väldigt, väldigt fort, haha jag hann knappt mer än att sätta mig ner kändes det som.

Jag j köpte lite saker faktiskt. Trodde först inte att det skulle vara möjligt, för det funkade inte att ta ut pengar. Anledningen till det var, att jag inte hade några x) Mamma skulle ha fört över 500 kr, men det hade blivit något fel så det gick inte. Som tur var så fixade pappa det så några timmar senare hade jag dem tryggt i min plånbok hehe. Det jag köpte var:

2 par örhängen från H&M, hjärtan. Guld och silver.
1 svart mössa/basker från Kappahl. (Jag handlar inte på Kappahl ofta:P)

Bilder kommer i morrn! Nu måste jag upp och plugga spanska! Har prov i det i morgon...:(

Ha en fin kväll! Kram <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: