Hemma idag

                                            Datum: 2007-09-05 Tid: 09:38:43 Kategori: Blandat
Idag är jag hemma från skolan på grund av sjukdom hehe. Har knappt sovit nått i natt, så är fortfarande väldigt trött. Tyvärr var jag tvungen att gå upp nu för att jag måste ta min medicin. Jag tror jag låg i 3 timmar och försökte sova haha, härligt liv!

När jag kollade mig i spegeln i morses fick jag en ännu värre shock än vanligt. Hela mitt ansikte är svullet och jag har verkligen ont överallt. =) Men det gör inget, det går väl förhoppnigsvis över.

Nej nu ska jag äta frukost och mina 3 tabletter hehe. Det blir mycket nu. Ha en bra dag, jag bloggar senare också. Kram!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: