Down in Jkp

                                            Datum: 2008-04-18 Tid: 19:17:43 Kategori: Blandat
Heej :)

Jag och Cajsa sitter nere i lägenheten och har precis köpt lite godis, dricka & chips. Ööh, liksom, fullkornschips! Aja, nyttigt är bra! =)
Alltså, alla som åkte förbi i bilarna körde förbi aaassnabbt (kanske för att impa?) eller så glodde de som galningar. xD Lita roligt. Har de aldrig sett västgötar förr? ;D
Justde, sen var det en kille (utlänning) som satt i en bil, han knackade på rutan för att vi skulle se honom, sen gav han oss en slängkyss...HAHA! Underbart!

Väntar på att klockan ska bli 8, då ska vi se Talang 2008. Hoppas att det är roligt!

ÅÅÅH, nu visade de reklam på Tv om Liseberg, härligt. Vill dit nu genast och bara åka allt. SpinRock, Höjdskräcken, Flumride, regnbågen m.fl.

Nu ska jag & Cajsa starta vårat drickande! ;D Ha en nice evening! (träning på engelska!)

Puss & hej
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: