Fredag, tjoho! =)

                                            Datum: 2008-04-18 Tid: 12:37:37 Kategori: Blandat
God dagens sötnötar! =)

Läget?
Med mig är det bara fint. Stannade hemma ifrån skolan idag, dels för att det var Tema-dag (våld & droger eller nått) + att jag knappt har några pengar. Men, när jag vaknade i morses hade jag faktiskt ont i huvudet!

Nåväl, vaknade väl i vanlig tid ändå, runt 7, men sedan somnade jag om till..10:44. Omg, redan mat tänkte jag. ;P Har gjort lite nytta i alla fall, städat rummet, bäddat, lekt med Missan och släppt upp henne på vinden, och matat Sixten så att han blev nöjd. =)

Jag trodde ju att den här veckan skulle bli katastrofal! Men icke! Jag hade verkligen planerat alla läxor och prov, men sedan blev det bara 3 ändå. ^^ Underbart. Det var inte ens jobbigt, typ. Allt annat skräp jag har ska vara klart den 1 maj, så det hinner jag nog med.

15:20 åker jag och Cajsa iväg till Jkpg, härligt! Är i Sebbes lägenhet hela kvällen och gottar oss kanske men något. Jag vet ju trots allt vart godisaffärerna där ligger, tror jag! :S
Kanske bakar en sockerkaka, aja jag kan ju uppdatera bloggen där annars. xD Smart jag är. :D
Är nästan ALDRIG med Cajsa och Marie längre, särskilt inte Marie. Det tycker jag är synd, men det blir ju bara inte av när man är i skolan till 4 typ, och på helgerna gör man annat. "/ Det måste bli förbättring där! I nian gjorde vi ju saker nästan varje dag. Kladdkaka, promenader m.m. Det var trevligt! =)

Dagens mat: Köttbullar, potatis & sås.
Pappa är nämligen hemma också eftersom han tydligen hade feber. Jobbigt det där. Men mat får jag ju i alla fall. =)

Nu ska jag kila min väg! Hörs senare ♥
2 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

var det tema dag jag trodde det var studiedag

2008-04-18 l 16:51:45
  Marie

Jag håller verkligen med!! Saknar dig jättemycket! Vi får hitta på något nån dag :) som på den gamla goda tiden!!

2008-04-18 l 23:41:18
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: