Grejt dej

                                            Datum: 2008-04-08 Tid: 20:49:07 Kategori: Blandat
Hallojsan! =)

Hemma, hel och ren. Var ju som ni vet och tränade på F&S förut, det var smärtsamt. Först dans som var riktigt tråkig och jobbig, sedan lite gym. Använde mig utav mitt träningsschema idag för första gången, funkade bra! Ska fortsätta med det haha. Körde 5 maskiner, både rygg, mage, ben & armar.

Har lämnat in Short storyn nu också, hoppas på G i alla fall..

När jag åkte i bussen förut på väg hem så åkte den FEL. Haha, den missade att svänga och körde mot Tibro istället. Illa! Dessutom satt den en snubbe och glodde på mig heeela resan. Riktigt obehagligt! Nerå, haha men äckligt! =)

Nu ska jag sticka och läsa på min naturkunskap för jag har snart proooov. "/
Sov gott! Puss <3

2 kommentarer                                                                                                                    
  emsepemse

HAHAAHHA det händer ju alltid nåt på dina bussresor, bussar som tankar osv :D HAHAHAHAHA :D psuss gumman

2008-04-08 l 21:01:56
  lovisa

godnatt!

2008-04-08 l 22:36:49
Blogg/hemsida: http://onemoretry.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: