Klassen <3

                                            Datum: 2008-04-17 Tid: 10:54:38 Kategori: Blandat
Jag sitter här nu och tittar ut över min klass, hur underbar den är.
Den finns inte någon som jag hatar, utan jag gillar verkligen alla.
Just nu sitter de flesta med en glad min, lite gäspningar (of course), hurlurar och datorerna. Läraren går runt och hjälper så gott det går, UNDERBART.

Förlåt alla, att jag hela tiden snackar om klassen. Särskilt min familj + Sebastian. Men, jag kan inte hjälpa det. Det är alltid något som har hänt som jag bara MÅSTE dela med mig av, tyvärr. "/ Ska väl försöka bli bättre på det, men det kan ta sin tid..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: