Kväll ;D

                                            Datum: 2008-04-03 Tid: 20:54:17 Kategori: Blandat
Heej :)

Hemma igen, nice. Var på stan tidigare med Charlotte, Emelie & Henrik. Först så var det bara jag och Challe och vi åt på Mc Donalds. En lilla menyn och en liten god glass efteråt. Det gjorde mig mätt! Emelie hade varit på sjukhuset innan och hon kom in också, och sedan Henrik haha. Vi gick i lite affärer, typ Gina Tricot, Indiska, Lindex m.m. Jag blev otroligt shoppingsugen. Jag vill ha pengar! <3

Btw så ska nog jag och Sebastian åka till Ullared snart, underbart! Är där 1 gång om året, men S har aldrig vart där innan. Blir spännande. Jag tror faktiskt att han INTE gillar det haha. Allting är ju så billigt där och håller inte särskilt bra. Men, det skiter jag i.

Saker jag ska försöka hitta på Gekås är:
  • Skinnjacka
  • Väska
  • Jeans
  • Överdelar (linnen, tröjor, tunikor m.m.)
  • Fransk manikyr -sak
  • Schampo, balsam osv.
  • Nagellack!
  • Plattång (endast om det finns någon riktigt bra!)
Jao, det var väl det jag kan komma på nu i hastigheten. Allting är ju så grymt billigt där, men man köper ju på sig endel, så det blir några 1000 i slutändan ändå. ^^,

Innan jag somnar ikväll så ska jag hinna mata Ella, städa i ordning lite på rummet och ringa Sebastian och säga God natt. :)

Vi hörs i morrn igen! =) Sov gott
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie S

jag köpte en platttång där btw, den var sjuuuuuuuuuuuukt bra :)

PUSS

2008-04-03 l 21:03:24
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: