Må bra! <3

                                            Datum: 2008-04-01 Tid: 18:40:31 Kategori: Blandat
Hejsan igen.

Typiskt mig, så fort jag inte bloggat på ett tag så bloggar jag asmycket på samma gång sen. Jobbigt för er läsare kanske, men vatusan, det är väl kul att det uppdateras? =)

Var precis ute och gick min vardagliga promenad med mamma på 3 km. Kändes nyttigt. Jag mår mycket bättre nu än i morses, det är otroligt vad 2 tabletter kan göra. :O Ska ta en till alldeles strax, det kommer bli suveränt.
Från och med nu ska jag bara se det ljusa i livet. Jag blir så otroligt glad när våren är här, det är nog min favoritårstid faktiskt. Då kommer alla blommor & alla knoppar på träden. På sommaren vissnar de bara bort. Så är det, VÅREN är min favoritårstid! =)

Mamma har tagit med sig en pärm från sitt jobb med en massa Excel-uppgifter jag kan jobba med. Underbart. Sedan hade hon även köpt en mapp, det behövde jag. Får en del lösa papper ibland. "/

Jag såg i en tidning innan (tittar rätt mycket i tidningar) och där hade en 41-årig kvinna gått ner 9 kg rätt snabbt. Hur? Jo, studsmattan! Hon var 161 cm och vägde 64 innan. Hon tyckte att hon var ett fettberg (hon hade 2 barn). Hon gick då ner till 55 kg, där hon var nöjd. Vad glad jag blev där alltså. Hon höll inte upp med godis eller något utan hoppade på studsmattan och åt godis när hon kände för det. =)

<3
5 kommentarer                                                                                                                    
  Athena

lätt att ja ska studsa matta hela dagarna nu!

2008-04-01 l 18:57:32
Blogg/hemsida: http://athenaa.blogg.se
  Melinda

haha jag menar det :D Visst blir man sugen :D

2008-04-01 l 19:25:40
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  mims

cool header!:)

2008-04-01 l 19:30:07
Blogg/hemsida: http://mims08.blogg.se
  Anna

Oj, vad glad jag blir! =) Tack detsamma! Hoppas du har en bra kväll!

2008-04-01 l 20:59:07
Blogg/hemsida: http://princessanna.blogg.se
  Kim

Ska man studsa studsmatta ska man ha en pool brevid så man kan hoppa ner i den när man börjar svettas för mycket :p

2008-04-01 l 21:16:26
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: