Moppe

                                            Datum: 2008-04-07 Tid: 18:12:24 Kategori: Blandat
Jag & min bror var nyss nere och köpte mer tapetklister, för det börjar ta slut nu. Vi tog moppen ner, och precis när vi skulle parkera så stannade aset. Mitt på torget bara....pinsamt!

Köpte klistret för 95:- (DYRT!) och sedan hoppades vi på att moppen skulle starta. Men gjorde den det? Nix. Icke. Adams kompisar & klasskompisar kom med sina moppar, och till slut lyckades Eric få igen min lilla pärla. Jag ville komma hem så snart som möjligt, så jag vågade inte släppa gasen. Körde hela vägen hem UTAN vantar, och det var kallt vill jag lova...

Mamma håller på med mat nu, kyckling och cous cous.
(Hatar't!)

Har även översatt min Short story nu, ska vara inlämnad i morgon. Ni kan inte ana hur jäkla skönt det är att slippa skriva allt skolarbete för hand! Helt underbart skönt. Den blev 1½ sida lång typ, med världen sämsta engelska. Men, whatever, haha det får gå. G måste jag få i alla fall, annars hoppar jag av Engelska A! Jag HATAR engelska. ;D

Ha en fin kväll! =)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Rose

Hatar oxå engelska eftersom ja e så dålig på det. Har äntligen klarat hela kursen men vet inte mitt betyg ännu och jag vågar inte kolla heller

2008-04-07 l 22:09:03
Blogg/hemsida: http://lillagris.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: