Nationellt prov över!

                                            Datum: 2008-04-17 Tid: 10:00:22 Kategori: Blandat
Hejsan bloggelibloggen!

Alone in the classroom for the winners. ^^ Jao, så bra är jag på engelska haha. Kommer gå åt sjuttsingen, men vatusan, jag dör ju inte direkt om jag får ig. Bara svårare att komma in på någon linje sedan. Men, jag tänker inte utbilda mig så det är lugnt. ;D 
Jag skrev 4 sidor med text, för hand! Alltså, hmm, jag får väl vara nöjd. Jag skrev om mig och Sebastian haha. (!)

Förresten så kommer han ikväll, trevligt! =)
Alltså jäklar, vad är det för fel på skrivarna här? Funkar ju aldrig att skriva ut, det kan förstöra mina betyg det här. Betygsnack ftw xD

Kommer det någon lärare snart tro? =) Förhoppningsvis inte! Måste börja med företagsekonomin snart ju, mamma måste hjälpa mig också.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: