Palla xD

                                            Datum: 2008-04-17 Tid: 18:01:43 Kategori: Blandat
Namn: Melinda
Smeknamn: Mel, Mellis m.fl.
Piercingar: Inte än ;D
Tatueringar: Inte än ;D
Längd: 163 cm
Skostorlek: 38-39 typ
Hårfärg: För tillfället brun
Är du kär i någon: Jao
Önskar du att du bodde någon annanstans: Yes I do..
Tänker du på självmord: Gjorde
Tycker andra att du är attraktiv: Jo, precis. ;P
Dricker du: Om inte jag hade gjort det, hade jag varit död ;P
Använder du droger: Nepps! =)
Röker du: Aldrig! Ska aldrig testa heller, ett litet löfte. ;D
Vilket shampoo använder du: H&S typ, eller ne, de är olika. ;D
Vilken parfym använder du: Olsen tvins <3 Britney Spears ibland också
Vad är du rädd för: att förlora någon man behöver
Gillar du att tvätta: Jag kan inte tvätta. :O


Din första:
Operation: nope ;D
Första sporten du började med: ridning ;P
Första husdjuret: Min lilla kanin, Abbis <3<3<3<3
Första semestern: Kanarieöarna
Första konserten: Friends :P

Just nu:

Äter du: Ingenting, har lektion ;D
Dricker du: nothing. ^^
Ska du: snart åka hem!
Lyssnar du på: Allt babbel i klassen
Väntar du på: fredag <3
Tittar du på: datorn o__O
Har på du på dig: svarta gympabrallor, rosa T-shirt och en svart Hood-tröja.


Din framtid:

Barn: Ja =) Om inte datorn har sabbat det för mig:P Men om, 2 isf.
Giftemål: Kanske det ni ;D
Karriär: Antagligen ingen alls =(


Har du någonsin:
Kysst en främling: Nej inte med tungan ;P
Tappat bort glasögon/linser: Nej, räknas solglasögon? =) Isf, JA!
Brutit ett ben: 2. Eller, nyckelbenet & handleden
Rymt hemifrån: Ja
Röntgats: Ja xD Vem har inte?
Gråtit när någon dött: JAAA :'(


Tror du på:
Gud: Mm, kanske
Mirakel: Ja :)
Aliens: ja
Magi: ja
Himlen: ja
Tomten: jao
Änglar: ja
(haha tror på ALLT!)

Senaste:
Film du hyrde: Har inte hyrt film på åratals, snodde nog någon senast. xD
Film du köpte: Don't remember..
Låten du lyssnade på: Aviation - You were my everything
Låten du hade på hjärnan: Det var la den. ^^
Låten du laddade ner: Typ, Someone New
Personen du ringde: Anton :P
Tv program du tittade på: Sverige pussas & kramas :)
Personen du tänkte på: Sebastian

För eller emot:
Långdistansförhållanden: Bara det jag har haft så, det är jag för
Utnyttja någon: Lite taskigt ju!
Självmord:Beror väl på. Om personen förtjänar att dö, så är det ju bra gjort av den att ha insett det!
Att använda droger: EMOT
Sex före äktenskap: för..:P
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit:
Mat: Mc Donalds typ...=(
Låt: Många! Typ, mörka röster, eller endel opera :D
Sak att göra: Rida! ;)
Dryck: Coca Cola
Bil: Någon dyr. ^^

Har du nånsin:

Ljugit för någon: Japp
Varit i slagsmål: Med min bror & med Anton.
Blivit arresterad: Nej som tur är.

Antal...
Gånger du varit kär: 10000 times
Gånger ditt hjärta brustit: 1, 2, 3 ...
Hjärtan brustit på grund av dej: Aldrig antar jag
Personer från grundskolan du har kontakt med: många :D Cajsa, Marie m.fl.
Ärr du har på kroppen: 2 på armen för att jag har bränt mig :P

Senaste:
Tidning du läste: Hjo tidning :P
Personen du fick mail av: Får aldrig mail :(
Personen du fick brev av: Sofie i think ^^
Personen du fick sms av: Sebastian
Saken du köpte: Godis eller något säkert ;D

Övrigt:
Vad har du gjort idag: skola bara..
Var det kul: sådär xD Inte jätte..
Hur tidigt stiger du upp: 06:19
Gillar du att slåss: Näe xD
Vad ska du göra ikväll: dammsuga..
Är du seriös: kan jag inte direkt påstå
Var har du ont: KLOCKREN fråga haha :D HELA JÄVLA KROPPEN!
Använder du hårspray: Ja, alltid
Kan du stå på händer: Nej, jag är rädd för det
Favorit Serie: Lost, OC m.fl.
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark :P ibland iaf..
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: Ja ;D
Är du glad nu: nej
Var du glad igår: Lite kanske
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jao många :D
Stockholm är: underbart.
Kan du sjunga: det är knappt..
Mer värt än guld: dom man älskar <3
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti <3
Ett land jag helst vill besöka: Austrailen & USA
Ska bli skoj: Sommaren! :D
Ska inte bli skoj: alla prov framöver :O
parar till: Inget speciellt :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

e du så kort och...
HUR i hela helvete orkade du skriva detta!!!

2008-04-17 l 23:24:49
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: