Promenad

                                            Datum: 2008-04-07 Tid: 20:22:30 Kategori: Blandat
Hejsan igen :)

Nu har jag övat på mitt tal en gång till, usch det kommer gå åt skogen. ^^ Är hemskt dålig på att snacka..Orden bara snubblar ut och det blir skit av alltihop. "/ Men, jag hoppas att det går vägen...
Var nyss ute på en promenad med mamma (som vanligt). Gick 3 km (som vanligt) och det kändes bra. Kan behövas efter allt onyttigt jag stoppar i mig. Men, nu blir det ingen mer skräpmat eller liknande. Inget Mc Donalds, inga pizzor och sådant äckligt. Det förstör min "vackra" kropp. ;D Den kanske kan bli vacker någon gång i alla fall, kan ju hoppas! =)
Solnedgång var det när vi var ute, så fint när himlen är röd och orange och en massa andra färger. Det finaste. <3
Haha, Missan är grymt hungrig och har väntat på mat hela dagen typ. Ska hon få något?
Japp, hon fick av mig nu. ^^ Grymt rolig fakta! =)

Lååååång dag i morrn, 08:15 - 15:45 (tror jag i alla fall..) Usch så tråkigt det kommer bli. Hoppas på fint väder, annars är den dagen förstörd. xD


A little video. ^^,

Bey
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: