Torsdag

                                            Datum: 2008-04-17 Tid: 07:48:34 Kategori: Blandat
God morgon!

Lång dag idag, första grejen att göra är nationellt prov i engelska. Alla 1:or ska sitta i gympasalen och skriva i 1.40 timmar. Usch, hoppas jag kommer på något att skriva om..
Hatar nationella prov, dels för att de kan förändra betyget man har (förhoppningsvis då till något bättre) och dels för att jag är så otroligt nervös innan! Bläää, det kan ju förstöra allt.

Vad händer annars idag då? Njae, en skoldag fram till 16:00, sedan hem och typ, dammsuga rummet. Förresten så kanske, KANSKE jag har omprov senare i naturkunskap, då sitter jag välh är till 17:00. "/ Segt, men värt kanske om man får VG? ;P Jag och mitt jävla snack om betyg hela tiden. xD Jag vet att folk hatar mig för det. "/

Näe, jag vet inget att skriva om. xD Värt inlägg det här...Vi hörs sen! Kram<3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: