Tuesday

                                            Datum: 2008-04-08 Tid: 07:42:59 Kategori: Blandat
God morgon :)

Idag är det mulet och väldigt dimmigt, med andra ord kommer jag vara arg & grinig & sur idag. ;P Haha det vet jag redan nu. Somnade runt 23:30 igår och sov hela natten, är svintrött nu! Usch vad jag INTE ville då upp ur sängen i morses.
En sak är jag i alla fall glad över. Igår hade hela 46 unika besökare UTAN någon reklam ALLS. Jag fattar inte hur det gick till. :O Men roligt var det i alla fall! =) Fortsätt gärna läsa om några av er stannade. ;D

Efter skolan ska jag träna på Friskis&Svettis, kanske dansa. Hoppas det i alla fall! Lång dag idag, tar bussen hem vid 18:30. =(

Usch vad negativ jag låter idag, men egentligen vill jag bara vara hemma och vila och värma mitt rum. Jag ska snart ta lite bilder på det så ni får se hur det blir. Osmart av mig var ju att inte ta några bilder innan "/ Men, än är inte allt tapetserat, hinner kanske ta några bilder på väggarna som fortfarande är bruna. Det blir faktiskt jättesnyggt, vitt och fräscht! =) Helt underbart. Knixet är bara möbleringen. Ska jag ha samma som innan eller ändra om...?"/ ;P

Mer inlägg kommer! =)

2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

JAG KOM PÅ HUR DU HADE 46 st :)
Du skriver ju kommentarer i andras bloggar, så de måste ju sett det osvosv :D

2008-04-08 l 17:44:06
  Marie

Förlåt mig! :/

2008-04-08 l 23:02:17
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: