IG på historiaprov

                                            Datum: 2008-12-16 Tid: 09:55:05 Kategori: Vardagslyx
Morning

Jag har precis haft en ytterst tråkig historialektion. Fick reda på att antikenprovet jag gjorde inte gick sådär utmärkt strålande direkt. Jag hade IG.
Men atte...det löser sig!

Haha, jag är verkligen sämst på historia. Jag kan läsa på och lära mig faktafrågor, men jag kan inte diskutera, analysera osv kring saker jag egentligen inte har en aning om. Det går bara inte!
Än så länge i "mitt hatämne" så har jag fått VG, G+, IG. Har dock inte fått reda på hur det gick med uppsatsen, men antagligen dåligt..
Jag hoppas ändå på det bästa såklart!

Jag tror att jag har blivit bönhörd!

Jag har 0 kr på mitt konto (ungefär) så det vill säga att det inte kommer att gå så bra med resten av julklapparna. Men i morses sa min mamma att jag även får mitt studiebidrag nu i december. Jag hoppas verkligen att jag får det nu den 20 så att jag kan köpa de sista klapparna! I så fall har jag 1050 kr att handla för till 2 pers. Då kan de ju få riktigt fina saker. Funderar faktiskt på att ge min bror något snyggt! :O
Hoppas, hoppas, hoppas!

Johan visade mig en jättefin låt igår:



Sigur Rós, Heima
Lyssna kring 3 minuter när han sjunger ljust! :'D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Henrik Lindmark

riktigt fin video :) gillar gitarr spel :D

2008-12-20 l 00:43:45
Blogg/hemsida: http://livetsomhenke.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: