Bilder

                                            Datum: 2008-01-15 Tid: 19:47:49 Kategori: Blandat
Heej, tyckte att det var på tiden att lägga in lite bilder från semestern! Inte världens finaste, men så här såg det ut!

image339

Egentligen är det ofattbart att det finns ett sånt här klimat bara 5 timmar bort från vårt kalla Sverige! Men, världen är full av överraskningar. ;)

image340

Klarblå himmel, och en stor pool! Härligt! =)

image341

Är i staden Puerto Rico, Atlanden & en strand full med folk! Det var kallt i havet kan jag säga!

image342

Vid den här poolen låg vi och degade hela dagarna! Det var underbart,ibland kallt och ibland varmt! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: