My cool

                                            Datum: 2008-07-19 Tid: 13:19:30 Kategori: Blandat
Heej

Trött som ett as sitter jag här vid datorn. Solen skiner utanför men jag klarar inte av den, får nog solsting i sådana fall. ^^ Hur mår ni då? Själv mår jag schvaajnbra, men som sagt, trött som ett as. Idag ska jag inte göra någonting alls, slappa, grilla fläskfilé ikväll (=D) och sitta här kanske..En dag som alla andra med andra ord.
Jag har snott bilder från Maries blogg nu på mig i provhytten. Inte världens vackraste kanske, men ett smakprov på vad jag testade!


Iklädd den där västen jag nämnde igår, utan någonting under. Lite pinsamt kanske, men jag bjuder på den. Jag bjuder på mig själv! :P Gina Tricot


Skinnbyxor från Carlings, 199:-. Nästan så jag ska köpa dem, men jag kommer nog inte använda dem så mycket är jag rädd. Men eller hur, de var ju ändå rätt fräna? =D (Undvik min feta arm som man ser i spegeln!)


Det var väl allt för mig för tillfället. Blir nog fler inlägg senare! =D
Puss & kram, smek & samlag! (Finaste meningen!)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hahah ;D Jag kan skicka bilderna till dig på riktigt någon dag :)

2008-07-19 l 14:36:31
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  mojje

i de byxorna skulle du driva många killar till vansinne:P

2008-07-21 l 21:59:01
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: