6 saker du inte ska säga i sängen

                                            Datum: 2008-06-19 Tid: 20:39:49 Kategori: Blandat
Hej på er kompisar!

Har ni tänkt på en sak? Det regnar alltid den här dagen, innan midsommarafton. Jag fattar inte, verkligen jämt. Jag kom precis hem efter att ha övningskört en bra bit, det tar sig nu. Vi (min familj och jag) stannade intill Vättern och fikade på våra mackor vi hade med oss, och passade även på att kasta lita macka (bröd) i vattnet. Dock fanns det inte många platta stenar, men det blev en & annan bra i alla fall.

Hur som helst...
Det är alltid roande att sitta och läsa tidningar man har, särskilt sidorna som det står Sexigt på haha.
Här kommer 6 grejer man inte ska säga i sängen, lite tips! ;D

1. "Vilken liten gullig", och peka på hans paket.
2. "Spännande moves, det var inte så din bror brukade göra det."
3. "Märks det att jag åt chili con carne igår?"
4. "Mmm...Brad Pitt..."
5. "Sniff, sniff. det luktar tonfisk här."
6. "Är du inte klar snart?"

Okej, jag är ärlig nu. Jag har sakt både 1 & 6. Vet inte riktigt om det var uppskattat, men det tror jag! ;D
Kram på er <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

du ska inte heller säga...den är inte lång men den är smal ;P

2008-06-20 l 01:41:43
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: