Angående mitt namn..

                                            Datum: 2008-06-02 Tid: 22:21:47 Kategori: Blandat
Jo!

Endel bloggare har ju något namn i parentes bredvid sitt namn, t ex Emelie (den långe tjejen på 192 cm). Det är ju skitbra egentlingen, för det är unikt att vara så lång som tjej, och ändå se så bra ut! Man blir nyfiken och tittar in en sväng! Jag försökte också komma på något sådant där smart, men jag kom inte på något annat. Helt enkelt har jag ingenting som inte någon annan reda har, så jag fick skriva  det som fanns. 163 cm, 55 kg.

Haha, hur kul kan det vara? Men liksom, jag tror att det är ganska många som är sådana, och då känner man ju igen sig på det! =) Det är roligt att känna att man passar in, att man inte är annorlunda, åtminstone så tänker nog endel så! =)

Det var allt för mig just nu. xD
Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: