Bonjour!

                                            Datum: 2008-06-19 Tid: 11:45:22 Kategori: Blandat
Hej på er underbaringar!

Idag är det ostrontorsdag! Eller förresten, vad är det? Ääh, skitsamma, det är torsdag i alla fall. =)
Igårkväll blev ÄNNU en kväll tillsammans med de underbara grabbsen. Vet ni? Det finns så SJUKT många olika citat vi säger. Jag tänkte dela med mig av några;

CITAT

"Är det som att stoppa korven i en korridor?"
"Då är jag världens längsta dvärg!"
"Cohen i cupen"
(Det finns en anledning till Cohen i cupen faktiskt, skriver man "bögen i buren" med T9 på mobilen så blir det så. ;D Dock måste man nog ha Sony Ericsson, men jag är inte säker, prova! :))
"Du som är så liten och nätt, det borde gå lätt!"
"Fot i äpplet!"
"Fan vad jag är snygg!"

Okej, bara för att det finns så många så kommer jag inte på mer. xD Illa av mig, men ni förstår va? Jag har sjukt roligt på mina kvällar! ;D
HAHAH, jag kan inte sluta garva alltså! Ni får ursäkta mig.
Nu är det som såhär, att jag inte har vaknat än. Eller jo, det har jag ju, men jag har inte ätit frukost än. Klockan är nästan 12, och här sitter jag iförd helvita kläder. Man kan nog nästan tro att jag är ett spöke.
Jag funderar på vad jag ska äta...

Idag är dagen före Midsmmarafton, det betyder att jag som vanligt ska fika med min familj på någon äng fylld med myggor ikväll. Mamma sa till mig igår att jag & min bror måste cykla ner och köpa bröd sen som vi kan ha, sen skulle vi tydligen baka något också, men, jag vet inte. Vi får se.

Innan jag glömmer...
GRATTIS DAVID PÅ 17-ÅRDSAGEN! HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG FASTÄN DET REGNAR! <3 =)

Later

<3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Klingan

Fot i Äpplet och Cohen i cupen... Dom bästa uttrycken någonsin... Korven i korridoren är också bra :p

2008-06-19 l 15:46:26
  fabian

alla citaten är grymma

2008-06-20 l 09:55:08
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: