Naturbilder!

                                            Datum: 2008-06-19 Tid: 21:22:40 Kategori: Photoshop

Naturen är vacker även när det regnar..


Den här bilden blev jag så nöjd med att jag inte gjorde någonting
med den.


A pink flower..


Så här mysigt sover Ella..en bädd fylld med halm.

Ursäkta att jag tar så mycket närbider på allting, men jag är helt förälskad i det nu för tiden. De blir alltid så fina! Tycker jag i alla fall...
4 kommentarer                                                                                                                    
  kim

pink and more pink

2008-06-19 l 22:42:41
  Solle ~

Tack så jättemycket, vad glad jag blir! ^_^ Haha, det ska jag göra! ;) Vilka fina bilder du ha tagit, mycket vackra! :)

Hoppas du får en trevlig midsommar!



Mvh Solle ~

2008-06-19 l 22:56:24
Blogg/hemsida: http://solles.blogg.se/
  Marie

SV: HAAHAH :D Ellerhur?! det konstigaste som hänt under hela mitt liiiiv !

2008-06-20 l 00:44:46
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  mojje

vackra bilder du har tagit

2008-06-20 l 01:40:42
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: