Nu är det inte mycket kvar

                                            Datum: 2008-06-08 Tid: 22:48:06 Kategori: Blandat
av den här helgen. ..

Har gått ganska segt, hunnit med en hel del den här helgen faktiskt. Tänk vad en dag extra ledigt kan göra va! Jag har badat, solat och typ, umgåtts med vänner!
Förut så åkte jag och min kära pappa upp till Mullsjön typ och fotade lite. Jag lärde mig en ny grej på kameran, som jag nog säkert kommer ha nytta av i framtiden. En del bilder blev riktigt läckra faktiskt, riktiga naturbilder, och även några kossor. De är så himla söta, svart-vita, underbara djur. De ser alltid en smula förvånade ut...tycker ni inte det? =D Jag älskar dem!

Bilderna befinner sig på kortet till kameran, men jag kan lägga över dem på datorn i morgon och lägga ut här. Har redan lagt upp 2 av dem på min bilddagbok som ni kan kika på om ni vill.  Försökte ta några snygga kort på Sixten också, men det ville sig inte! Det var alldeles för mörkt, så bilderna blev helt svarta. :S Cp..Några bra bilder blev det i alla fall! =D

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, mer än skolan då. Tar 8-bussen och åker ävl hem runt halv 3. En tråkig dag antar jag, med inte allför mycket att göra. Jo justde, grafiska kommunikationgrejen...HATA! Jag ahr ingen ork alls...verkligen.

Förut så ringde Cajsa & Marie mig och frågade om jag ville komma till Cajsa och käka tacos med dem & David. Självfallet ville jag det, och jag tog Cajsas cykel och bikade iväg. (Då fick hon tillbaka den också! Underbart!) Väl där, så hade de inte börjat med maten än, utan vi ställde oss och kockade. David kom en stund senare, och han var snabb med att säga att han inte var speciellt hungrig. Dock åt han mest av oss....Haha! XD Härlig människa!
Efter maten så typ, tittade vi i Västerhöjds skolkatalog, och jag kom fram till att det finns många snygga killar i den skolan. Kanske borde jag byta? ;D
Jag blev hastigt sugen på godis, as usual, så vi drog till Konsum (vilken är den ända butiken som är öppen efter 7 en söndagskväll..) och köpte lite. Usch, jag är proppmätt på godis just nu. Cajsa gick inte med dit för hon skulle pacla inför sin kanottripp med skolan. Hoppas hon får det kul! =D

På vägen hem till Cajsa igen (hämta moppen + Davids cykel) så möttes vi av Morgan och John som åkte runt i Morgans bil och typ, letade efter bra badplatser, myyys. De stannade vid oss och typ, skrattade! xD Aja, bra att någon har kul! =D

Åhnej, nu blir det ett sånt här långt inlägg igen, men jag känner hur fingrarna bara dansar över tangenterna, så varför sluta skriva? Jag är ingen segis som skriver detta inlägg på 100 år om ni tror det! ;D Max 5 min/inlägg, oavsett längd på inlägget! ;D

Näe, time2sleep. (asfult jag vet:P) I morgon är en annan dag hörrni, sov så gott och njut av ännu en måndag! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

vi garvade för ni såg så snopna ut över att vi stod där

2008-06-08 l 23:29:14
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: