Onsdag

                                            Datum: 2008-06-25 Tid: 12:19:29 Kategori: Blandat
God morgon :)

Jag skäms för att säga det, men jag går upp sjukt sent nu på lovet. Klockan visade 11:05 när jag öppnade ögonen. Det läskiga i morses var, att när jag vaknade och rörde på mig, kunde jag inte röra mig! Jag hade någon slags kramp vid revbenen (precis under brösten, dvs ganska högt upp ändå) på höger sida. Riktigt läskigt var det, jag kunde inte andas eftersom det gjorde så ont.
Numer har jag börjat låsa dörren till mig rum också, eftersom pappa alltid kommer in och drar upp rullgardinerna väldigt tidigt (10). Det ångrade jag nästan idag, för jag trodde att jag skulle dö. Inte riktigt kanske, men jag fick hålla andan i 10 sek i sträck, flera gånger!

Nog om det, smärtan är över och här sitter jag, glad som få. Efter lite flingor, melon & jordgubbar loggar jag in här och ser att 76 unika besökare har varit här! =) Underbart trevligt! Hoppas att några av er stannar i alla fall, ni är så välkomna! :)

Som sagt så satt jag här vid datorn jättelänge igårkväll/natt. Gick inte härifrån förrän vid, 2?! Men, helt i onödan var det inte, verkligen inte. Jag lärde mig ett och annat i photoshop, och det är bra för mig eftersom jag har valt inriktning grafisk i höst.
Jag säger väl som alla andra (eller i alla fall många) som går på gymnasiet; Jag har nog valt fel program..

Perfekta ord från mig, eftersom IT-gymnasiet är den 3:dje linjen jag besöker, men jag går kvar jag. Älskar skolan & alla elever (även endel lärare). Det är nog det som är viktigast tror jag, att man har människor omkring sig som är snälla och trevliga.

Jag har fått en uppgift idag (också!). Igår var det att gräva en grop i trädgården, idag är det att måla garageporten. Typiskt! Nu när pappa är hemma och har ledigt, så ger han oss en massa jobb. Jag antar att det är bättre att få något gjort än att bara sitta här, men, det är ju inte speciellt roligt kanske...

Vi hörs!
Puss på er
1 kommentarer                                                                                                                    
  Clara

haha, spindeln;P

2008-06-25 l 12:28:15
Blogg/hemsida: http://strawberrytree.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: