Photoshop

                                            Datum: 2008-06-26 Tid: 20:48:10 Kategori: Photoshop

Denna lilla fyr gjorde jag alldeles nyss i photoshop! Det är så otroligt roligt, jag får inte nog. Jag antar att jag snart ger upp igen om jag tycker att det är jobbigt, men just nu är mitt humör på tipptopp!
Vad tycker ni om denna? Släng gärna in en kommentar, det är inte så jobbigt! :)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Malin

supersnygg :)

2008-06-26 l 21:20:31
Blogg/hemsida: http://maliiin93.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: