Planer för helgen

                                            Datum: 2008-06-05 Tid: 22:00:33 Kategori: Blandat
God kväll!

Jisses, jag måste ut och mata min kanin Ella efter det här inlägget. Det börjar bli sent nu. Hur som helst, i morgon drar jag till Jönköping och är där i princip hela dagen. Planerna är att sola och få lite färg! Varför är jag blekast i mitt gäng för? Jag hatar att vara blek, jag kör en anti-Madonna (hon verkar ju vilja vara blek!)
Sebastian kommer och hämtar mig i sin bil vid typ 10 eller något, jag vet att det är sjukt tidigt, men vill man få färg så vill man. Han har väl egentligen ingen lust att hämta mig, men med lite övertalning så. xD Då ordnar sig allt!

Skolan är nästan klar nu, jag har snart avslutat 1:an på gymnasiet. Det är ju helt sjukt egentligen. Jag har inte kämpat någonting alls under ett helt år, det är ju konstigt alltså. Men nästa år, i 2:an, då kommer jag inte undan. Jäklar vad jag ska kämpa då, som ett as! Matten är klar (G) engelskan är klar (G) svenska är klar (förhoppningsvis MVG). Men seriöst, jag får inte MVG i svenska, och det gör mig så arg och ledsen. Det är det ämnet som jag har det lättast för, verkligen, ändå går det åt helvete. MVG- på alla uppgifter jag gör, attans!

På lördag ska jag vara med Blondie, eller Emelie! ;D Haha, hon är så söt i sitt numera blonda hårsvall. Det är inte sådär konstigt blont, utan det ser väldigt naturligt ut. Det gjorde du bra Anton! Vi ska nog ha en foto-dag igen, i parken i Hjo antagligen. Jag längtar, det blir säkert en toppendag! Någon bra bild måste man ju få i alla fall! =)

Jag tror det är något nere i stan, det låter som en massa musik i alla fall, men jag orkade inte gå ner dit. Jag hör ju lika bra 1 km bort, så varför röra på sig? ;D

Ni får ha det så bra vänner, i morrn blir det kanske någon inlägg på kvällen, men inget på dagen. Eller kanske förresten, om jag sitter vid Sebbes dator, men antagligen inte!

Ha en fin nationaldag folks! Puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

du missade liptones. de var grymt bra

2008-06-06 l 00:16:36
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: