Skövde

                                            Datum: 2008-06-26 Tid: 19:08:56 Kategori: Blandat
Hej på er! :)

Vad roligt det är att så många läser bloggen nu för tiden! :)
Jag kom precis hem efter att ha varit i Skövde i ett antal timmar. Jag övningskörde dit i vår SAAB, det skulle jag inte ha gjort. JAG KROCKADE MED ETT RÅDJUR! Nej, det gjorde jag faktiskt inte, bara ett patetiskt skämt från min sida. Jag klarade mig utan några skador på både mig & bilen, men jag körde fel några gånger. Jag är så van vid Toyotan nu, så saaben är riktigt klurig. Jag hittar knappt gasen, och då är det illa.
Kikade i lite affärer, men köpte inget dock. Tur det kanske, så jag inte slösar allting nu.
Men hey, jag har ju fritidskort nu ju. Ingen som ska med till Göteborg eller liknande nu när jag har chansen? :)

Testade bh:ar på H&M om jag ska vara ärlig. Några mönstrade som satt, dåligt. Det är riktigt pinsamt att stå där i provhytten och testa kläder/underkläder. Då om någongång, får man dåligt självförtroende. När man riktigt ser alla fettvalkat som gömmer sig under kläderna.
Jag som brukar ha ett hyfsat självförtroende här hemma, blev av med det för några timmar sedan. Det är då som tankarna dyker upp: aldrig mera socker!

Blev inga bh:ar, även om de var fina och endast kostade 98:-. Lika bra att vänta tills jag ska på semester, eller åtminstoende åka till Gbg. Vem vill handla i tråkiga Skövde? Jo okej, jag i vanliga fall, men inte nu.

Nu kom jag att tänka på en sak. Jag har fått mushand. Existerar det ordet? Jag har i alla fall måttligt ont i hanleden och kan inte göra armhävningar. (Inte för att det brukar gå så bra i vanliga fall heller men) Nu kan jag verkligen inte vika på handstackaren. Vad gör man åt det? Lite mindre dator kanske...

Har ni märkt att jag alltid svarar på mina egna frågor här i bloggen? Haha!
Återkommer om en stund.
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

inte mushand det heter musarm och det kan botas via tränning med armen så börja gymma

2008-06-26 l 20:12:53
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: