Solen skiner!

                                            Datum: 2008-06-03 Tid: 14:35:00 Kategori: Sjukt/roligt
Tjenix!

My last lession...wonderful!
Dagen har gått snabbt och bra, härligt det. Solen skiner och mina ben blir sakta men säkert brunare. När jag kommer hem så ska jag nog sola och ta det lugnt. Det blev att jag stannade kvar på programhanteringen i alla fall. Emelie åkte hem förut eftersom hon inte mådde bra, så då sket jag i det. Då sparar jag ju pengar! =)
Jag är så underbart glad & lycklig just nu när jag tänker på morgondagen. Sluta 11 liksom, helt underbart ju. Jag skulle så gärna vilja gå halvdagar istället, känns som om man lär sig mer då.

Nyss var det en kille i min klass som sa: Du kan brinna i helvetet!
Sådana är vi i våran klass, men som tur var så bad han om ursäkt...;P Taskigt sagt ju..
En annan konversation som nyss pågick i klassrummet lät följande:

E: Visst tycker Gud om bögar!?
W:
Ja...
O:
Bibeln säger att det inte är tillåtet att vara bög! BIBELN SÄGER; BIBELN SÄGER!
R: Hur kan något som inte existerar tycka något alls?

Okej, jag vet vad ni tänker. Cp-klass, men den är underbar. Det är bara det att alla i klassen har så olika åsikter.Bra det kanske! Men jag kan ju även meddela, att detta är en lärarlös lektion haha! =D Han är bortrest! Tyvärr inte för alltid. :P


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: