Söndag

                                            Datum: 2008-06-29 Tid: 12:11:18 Kategori: Sjukt/roligt
Heej

Ursäkta för en hemskt dålig uppdatering från min sida. Gårdagen började med att jag vaknade upp i Sofias lägenhet, mellan Emil och Cajsa. Minsann! Jag har inte berättat om vårt lilla "party" som ägde rum i fredags, det kan jag göra nu. (Samtidigt som 99luftbalons är på i bakgrunden)

Lite innan 18 i fredags ringer telefonen, och i den andra änden är det Olle och Hampus som snackar. De har precis kommit till Hjo (de bor i Tibro) och frågar väl typ, vad jag gör. Jag svarar att jag alldeles strax ska skjutsas iväg till Sofia, och att de kan komma till mig och få skjuts de också.
Någon minut efter 18 anländer vi till Sofia, som bor inte alls långt ifrån mig. Men eftersom jag hade med mig täcke så ville jag inte gå/cykla.
Allt eftersom tiden rann iväg som kom det mer personer dit. Allt som allt var vi: Melinda, Cajsa, Marie, Natalie, Julia, Sofia, Louise, Johan, Emil, Fabian, Adam, David, Joanna, Olle & Hampus.
Ett riktigt gäng om jag får säga det själv!

Vi gick till pizzerian, och där åt jag fläskfilé för 120 riksdaler, gott men dyrt. Det måste sett roligt ut när vi satt så många vid ett långbord. Där satt vi en stund, men gick senare tillbaka till lägenheten. Nu minns jag helt plötsligt inte vad vi gjorde, men något säger mig att vi inte gjorde något speciellt, och att vi gick till lekparken och gungade lite. Jag älskar att leka, även om jag ibland känner mig lite töntig. Men ääh, man lever bara en gång, säger vi. Det gäller att passa på medan man kan. Än så länge, så kan jag röra alla mina kroppsdelar. (Notera, det här skriver jag utan att titta på tangentbordet!) Haha, hur stolt kan man vara?

Måste bara lägga till hur mycket jag gillar dessa människor, det finns inget ont i dem över huvud taget. Ååh, jag är nog kär i hela bunten. Som jag sa till dem innan vi somnade: Jag är nog kär i nån...

Inga bilder togs av mig, förutom några suddiga inne på pizzerian, men de är inte värda att lägga upp här. Tråkigt, men so true..
Jag fick smaka på något nytt också, någon drink med cocos (som jag inte tyckte om så mycket.) Snodde även en cider av Fabian, men inte mycket mer än så. Jag tycker inte om det. :O Är jag cp? Hellre Coca Cola än öl till exempel...

Det här blir nog ett långt inlägg igen, utan att veta vad jag egentigen ska skriva. Helt ovärt kan tyckas, men jag skrev faktiskt inga inlägg igår. Inte vad jag minns i alla fall.
Nu vet jag vad jag kan dela med mig av. Hela bunten som sov över hos Sofia hade kusligt svårt för att sova, så runt 4 fick jag idén att vi skulle springa ett varv runt ICA, Vissa gjorde det, bland annat Emil som sprang i endast kalsonger och skor. Naket! Kallt? Nej inte direkt, det var riktigt skönt ute. Ni skulle sett, det blev en riktig syn! ;D

Nu är jag helt plötsligt själv hemma, skönt. Jag tror att jag ska bo ensam när jag blir äldre, det passar mig nog bäst..=D

Vi gör såhär! Jag hör av mig om en stund, ska bara gråta en skvätt först. Puss <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: