3:10 to Yuma

                                            Datum: 2008-03-08 Tid: 22:46:57 Kategori: Filmrecensioner
image446

Den här tittade jag på så sent som igår. En riktig western-film kan man väl säga. En livsfarlig liten kille (okej, man) vid namn Ben Wade rider omkring och skjuter hej vilt. Då kommer en annan man fram, vid namn Dan och typ, trixar lite. Denna mannen Dan är i ett stort behov av pengar, och om han kan ta Wade till ett speciellt tåg som för honom till fängelset, så får han en rejäl summa som tack.
Klart han tar sig an det! =)
Det roliga är att Dan (nederst på bilden) ser exakt ut som min gamla prao-ledare! Skumt..:S
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: