Bortskämd unge

                                            Datum: 2008-03-25 Tid: 13:56:06 Kategori: Blandat
Nu är jag mätt och belåten, åt en matlåda innehållande spaghetti & köttfärssås.

(Till Cajsa & Emelie som kommenterade något inlägg nedan: Jag vet att det kan bli ungar, men Seb har sagt att han tar dem i så fall. Jag får ta hand om dem tills de är typ, 10 veckor eller något. ^^ )

Jag kom nyss på att jag nog är rätt bortskämd, även om min familj är långt ifrån rik. Det här året har jag redan varit på Kanarieöarna 1 vecka & uppe i Sälen några dagar, medan vissa inte varit någonstans alls. Betygen i skolan duger till typ VG i allt, men jag har inte jobbat ett skit, och då är jag seriös.
Planerna är ändrade, det blir inget Spanien i sommar (TYVÄRR) utan vi ska ner till Skåne...HURRA!! Inte. Vi ska närmare bestämt hyra en stuga i Simrishamn (Österlen) någon vecka och bada och grejja. Jag som hade sett fram emot Spanien så himla länge, men nähänä. Var inte där förra året heller, och nästa år ska vi inte heller dit! Vafan! Då ska mamma och pappa & Adam ta en buss ner till Kroatien, men jag behövde inte följa med. Jag kan åka till Spanien själv! Det är mitt favoritland. :D

Som ni märker, bortskämd som bara den. Fast ändå inte! Eller kanske...:S

image529
It's me and Emelie again. ^^
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie , Williams Mamma!

Jätte fin design :)

2008-03-25 l 14:17:35
Blogg/hemsida: http://mzetterblad.blogg.se
  Emelie

Då kan vi ju resa till spanien bara du å jag melinda, FAN va gött det hade vart :D:D:D

saknaaaaaaaaaar

2008-03-25 l 14:39:05
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se
  Cajsa

Och sommaren efter de ska du, marie och jag till Spanien:D:D grymt roligt;)

men du har inte tänkt på att ungarna måste vara med sin mamma???

2008-03-25 l 15:28:37
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: