Dagens:

                                            Datum: 2008-03-13 Tid: 14:57:39 Kategori: Blandat
Dagens mående: dåligt..=(
Dagens borde: Pugga
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens klädsel: Jeans (Gina Tricot), svart hood-tröja (H&M), scarf (JC), vita skor (Stadium)
Dagens planer: baka chokladbollar :)
Dagens materiella vill ha: Nytt smink (min kajal gick sönder i morses)
Dagens längtan: tills i morrn
Dagens fundering: alldeles för många tankar idag
Dagens beroende: Bullar <3
Dagens tråkigaste: vädret :/
Dagens tidning: Har inte läst någon tidning än..
Dagens låt: Someone New - Eskobar =)


Haha, en liten lista. ._.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: