Go' musik

                                            Datum: 2008-03-29 Tid: 22:33:03 Kategori: Blandat
Sitter och lyssnat igenom en massa låtar nu såhär på lördagkvällen. Har precis sett Körslaget så nu är jag på musikhumör! Bland annat så hittade jag lite Barbados hehe ;P
Här är en lista på några låtar:
  • Kom hem - Barbados
  • Scotty doesn't know - Lustra
  • Because the night - Patti Smith
  • Heart of glass - Blondie
  • Boom Boom Boom - Vengaboys
  • Big big world - Emilia
  • Dragostea din tei - Haiducci
  • Hero - Enrique Iglesias
  • Hej Monica - Nic and The Family
  • Ödet var min väg - Nordman
  • Aviation - You were my everything
Ja, ni märker ju hur många låtar det finns! Detta är långt ifrån alla haha. Alla kanske inte är särskilt bra, men minnen. <3
Ska alldeles strax duscha av mig all smuts och sedan borsta tänderna. Sedan är det dags för O.C (ÄNTLIGEN!) Började se det för bara några månader sedan, och nu är jag inne på 3:dje säsongen. Fast nu var det ett jäkla tag sen jag såg det. Har saknat det lite faktiskt..
Jag ÄLSKAR verkligen att blogga. Har blivit helt besatt av det på sista tiden. Det underbara med det är ju att det är gratis! Till skillnad från lunarstorm m.m. Bilddagboken suger hårt nu med den nya FULA designen eller vad man ska kalla det. Hatar sidan, lägger inte upp en endaste bild nu mera. Kollar bara andras ibland.

Nåväl, nu ska jag inte skriva mer idag haha. Ha det kanonbra så återkommer jag i morgon! Pusshej! =)


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: