Morgan Pålsson - Världsreporter

                                            Datum: 2008-03-08 Tid: 23:07:23 Kategori: Filmrecensioner
image448

Har letat runt överallt och försökt hitta själva "bio-bilden", men den finns ju inte. Endast ett exemplar finns, och den bilden är mini. Men jag tror att ni redan vi hur den ser ut, filmen har ju gått rätt mycket nu.
Jag är ett storp Hipp Hipp-fan så självklart var det här en film för mig. Morgan <3

En så himla härlig kille som bara bryr sig om sig själv, tror vi i alla fall. Han gör sina misstag som alltid, precis som vi alla gör ibland. Han blir rädd för små kattungar, grävs ner i öknen, får tag på en pistol och mycket mer. Den här filmen är till för sådana som har humor. Rolig humor! :)
Morgan & Robert ska ner till något avskilt land och filma något, men självklart! När de väl anländer, så händer allting. Farliga små knattar kommer dit och vill ta över världen, typ. Nu har ju faktiskt Morgan och Robert sin stora chans att visa att de verkligen kan sitt jobb. Bara inte någon kommer i vägen och SNOR deras jobb..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: