Onsdag

                                            Datum: 2008-03-26 Tid: 08:04:00 Kategori: Blandat
God morgon :)

Tillbaka till skolan igen. Sitter här i Pippin som vanligt med Anton, Charlotte och ett gäng andra. Den första lektionen idag är Naturkunskap, och då ska vi redovisa om vindkraftverk. Usch, försöker göra en snygg Powerpoint just nu.

Skippar idrotten idag också, eftersom jag fortfarande är lite förkyld. Får väl gå en promenad eller jobba med annat den tiden. Företagsekonomi till exempel! =/ Hatar företagsekonomi av hela mitt ♥ verkligen.

Har inte varit i skolan på nästan 2 veckor, så känns lite skumt att vara tillbaka här. Inte jobbigt direkt men, eller jo det är det.

Du din lilla musse, du firar väl inte ens påsk.

Ha en fin dag everyone! =)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Du har smittat mej!!! jag är också förkyld nu ju!
krya på dej:)

2008-03-26 l 09:02:45
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Melinda

Cajsa: oj förlååt! =( Icke min mening, men själv är jag så gått som frisk ;)

2008-03-26 l 15:28:04
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: