Övernattning

                                            Datum: 2008-03-23 Tid: 10:50:35 Kategori: Blandat
God morgon =)

Idag är jag, väldigt varm & svettig, fräscht. Nejmen, Emelie har snusat här och det var varmt! Eftersom jag inte orkade rota fram någon madrass 01:00 på natten så sov vi i samma säng..(vi är inte lesbiska). Haha man kan sova under samma täcke utan att vara ihop. :D

Aja, hur är det med er då? Kära kompisar. I mitt fall, mår jag väl helt okej, jag lever och tar mig framåt. Frågan är om jag orkar det mer. Nejnej, nu ska vi icke klaga här, livet plays. Eller något. ^^

Jag har fått en favoritlåt, My Cool Adam Tensta. Vilken underbar stämning det blir av den! =] Lyssna på den för allt ni är värda! ;P
Känner mig inte överdrivet seriös idag, tyvärr. Har inga planer för dagen heller, förutom att mata min lilla kanin som inte fick något igår. Emelie drar hem om någon timme och då blir jag själv igen.
Kvällen igår tillbringade jag hos Cajsa tillsammans med Marie, Emelie, Charlotte, Henrik & Viktor. En trevlig kväll, även om vissa saker gick lite snett. Aja det löser sig väl förhoppningsvis! =) Såg på Eurotrip åt lite godis och drack lite.

Ha en fin dag! <3

3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Det var kul:) de löser sig alltid:)

2008-03-23 l 11:57:16
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Melinda

:)

2008-03-23 l 11:59:19
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Marie

Det var kuliluligt!! :D Får vi göra om tyckar jag ;D

2008-03-23 l 14:39:21
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: